Anunt de participare la licitatia deschisa in vederea atribuirii contractului ”Servicii de publicitate”
 
1. Autoritatea contractanta:Municipiul Suceava, cu sediul in Suceava, B-dul 1 Mai, nr. 5A, tel. 0230/212696, fax 0230/520593, e-mail: primsv@primariasv.ro., cod fiscal: 4244792.
2. Procedura de atribuire aplicata: licitatie deschisa;
Nu exista etapa finala de licitatie electronica.
3. Locul principal de prestare: pe raza Municipiului Suceava.
4. Categoria serviciilor: Servicii de publicitate,cod CPV 79341000-6.Contractul presupune prestarea urmatoarelor servicii:publicitate in presa locala si centrala;publicitate radio local,publicitate TV local, publicitate –presa electronica,impartite pe sase loturi astfel:
LOTUL 1:Publicitate presa scrisa cotidian local;LOTUL 2:Publicitate presa scrisa saptamanal local;LOTUL 3: Publicitate radio local ;LOTUL 4: Publicitate TV locala;LOTUL 5 :Publicitate presa electronica;LOTUL 6 :Publicitate presa centrala cotidian.Oferta se poate face pentru unul sau mai multe loturi.
5. Cantitatea serviciilor: in functie de necesitati,in limita fondurilor alocate.
6. Optiunea de achizitionare a unor servicii noi similare:NU.
7. Prestarea serviciilor nu este rezervata unor profesii specifice.
8. Durata contractului este de la semnarea acestuia pana la 31.12.2009 cu posibilitatea prelungirii acesteia cu maxim 4 luni prin act aditional.
9. Nu se accepta oferte alternative.
10. Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP(www.e-licitatie.ro), atasata anuntului de participare si poate fi descarcata si de pe pagina de internet www.primariasv.ro.
11. Termenul limita de primire a ofertelor: 20.05.2009- ora 10.00
12. Adresa la care se transmit ofertele: Primaria municipiului Suceava, B-dul 1 Mai, nr. 5A,loc.Suceava.
13. Limba in care trebuie redactata oferta: limba romana;
14. Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 20.05.2009- ora 12.00
15. Garantia de participare se va constitui astfel:
 
Denumire lot
Cuantum garantie de participare
LOTUL 1:Publicitate presa scrisa cotidian local
5000 lei
LOTUL 2:Publicitate presa scrisa saptamanal local
700 lei
LOTUL 3: Publicitate radio local
300 lei
LOTUL 4: Publicitate TV locala
1000 lei
LOTUL 5 :Publicitate presa electronica
600 lei
LOTUL 6 :Publicitate presa scrisa centrala-cotidian
30 lei
 
16. Modalitati de finantare: buget local. Plata se face in termen de max. 60 zile de la emiterea facturii, in limita creditelor bugetare aprobate pentru anul in curs.
17. In caz de asociere a mai multor operatori economici, acestia vor prezenta un acord de asociere legalizat la un notar public, daca oferta lor comuna va fi declarata castigatoare;
18. Criterii de calificare privind situatia personala a operatorilor economici care pot atrage dupa sine excluderea acestora din urma:
- aflarea operatorului economic in oricare dintre situatiile descrise in art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006 ;
19. Criterii minime de calificare privind situatia economico-financiara:declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.

Criterii minime de calificare privind capacitatea tehnica si profesionala a operatorilor economici :

a. Pentru LOTUL 1- Publicitate presa scrisa cotidian local:
-aria de difuzare trebuie sa fie cel putin raza municipiului Suceava;
-profilul publicatiei trebuie sa fie cotidian local;
-publicul tinta :cetatenii,institutiile publice si agentii economici din mun.Suceava
-certificare tiraj mediu difuzat pe ediţie în municipiul Suceava al ofertantului . Tirajul trebuie sa fie certificat pe o perioada de minim 3 luni din ultimul an calendaristic, de către instituţii autorizate , independente, de audit. În situatia in care nu se poate face dovada tirajului mediu difuzat pe ediţie printr-un certificat emis de catre institutii autorizate, independente, de audit se va prezenta o declaraţie pe propria răspundere din care sa rezulte tirajul mediu difuzat pe ediţie , calculat in conformitate cu prevederile art. 2, lit. a) din Ordinul nr. 73/2006, emis de Autoritatea Naţională pentru Reglementarea si Monitorizarea Achiziţiilor Publice.Declaraţia pe propria răspundere va fi însoţita de copie după ultima factura emisa de tipografia care tipăreşte ziarul sau documente justificative de la principalii distribuitori (se va scadea returul).
-declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca la elaborarea ofertei s-a tinut cont de respectarea conditiilor de munca si a normelor de protectia muncii.
 
b. Pentru LOTUL 2- Publicitate presa scrisa saptamanal local:
-profilul publicatiei trebuie sa fie cotidian local;
-publicul tinta :cetatenii,institutiile publice si agentii economici din mun.Suceava
-certificare tiraj mediu difuzat pe ediţie în municipiul Suceava al ofertantului .Tirajul trebuie sa fie certificat pe o perioada de minim 3 luni din ultimul an calendaristic, de către instituţii autorizate , independente, de audit. În situatia in care nu se poate face dovada tirajului mediu difuzat pe ediţie printr-un certificat emis de catre institutii autorizate, independente, de audit se va prezenta o declaraţie pe propria răspundere din care sa rezulte tirajul mediu difuzat pe ediţie, calculat in conformitate cu prevederile art. 2, lit. a) din Ordinul nr. 73/2006, emis de Autoritatea Naţională pentru Reglementarea si Monitorizarea Achiziţiilor Publice. Declaraţia pe propria răspundere va fi însoţita de copie după ultima factura emisa de tipografia care tipăreşte ziarul sau documente justificative de la principalii distribuitori (se va scadea returul).
-declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca la elaborarea ofertei s-a tinut cont de respectarea conditiilor de munca si a normelor de protectia muncii.
 
c. Pentru LOTUL 3-Publicitate radio local:
-se solicita ca aria de acoperire sa fie minim teritoriul municipiului Suceava;
-profilul postului de radio : post local;
-publicul tinta :cetatenii,institutiile publice si agentii economici din mun.Suceava
-posturile de radio locale vor face dovada ca deţin Licenţă audiovizuală emisă de Consiliul Naţional al Audiovizualului şi Licenţă de emisie acordată de Autoritatea naţională de reglementare în Comunicaţii;
-declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca la elaborarea ofertei s-a tinut cont de respectarea conditiilor de munca si a normelor de protectia muncii.
 
d. Pentru LOTUL 4-Publicitate TV:
-se solicita ca aria de acoperire sa fie minim teritoriul municipiului Suceava;
-profilul postului TV : post local;
-publicul tinta :cetatenii,institutiile publice si agentii economici din mun.Suceava
-posturile TV locale vor face dovada ca deţin Licenţă audiovizuală emisă de Consiliul Naţional al Audiovizualului şi Licenţă de emisie acordată de Autoritatea naţională de reglementare în Comunicaţii;
-declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca la elaborarea ofertei s-a tinut cont de respectarea conditiilor de munca si a normelor de protectia muncii.
 
e. Pentru LOTUL 5-Presa electronica:
-site –ul trebuie sa contina in structura sa informatii de interes preponderent local din domeniul administrativ,politic,social sportiv etc.;
-numarul minim de accesari lunare trebuie sa fie de 1500;
-publicul tinta :cetatenii,institutiile publice si agentii economici din mun.Suceava
-declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca la elaborarea ofertei s-a tinut cont de respectarea conditiilor de munca si a normelor de protectia muncii.
 
f. Pentru LOTUL 6-Presa scrisa centrala- cotidian
-aria de difuzare :nationala;
-profilul publicatiei trebuie sa fie cotidian central;
-publicul tinta :cetatenii,institutiile publice si agentii economici din Romania
-certificare tiraj mediu difuzat pe editie al ofertantului . Tirajul buie sa fie certificat pe o perioada de minim 3 luni din ultimul an calendaristic, de către instituţii autorizate , independente, de audit. În situatia in care nu se poate face dovada tirajului mediu difuzat pe ediţie printr-un certificat emis de catre institutii autorizate, independente, de audit se va prezenta o declaraţie pe propria răspundere din care sa rezulte tirajul mediu difuzat pe ediţie , calculat in conformitate cu prevederile art. 2, lit. a) din Ordinul nr. 73/2006, emis de Autoritatea Naţională pentru Reglementarea si Monitorizarea Achiziţiilor Publice. Declaraţia pe propria răspundere va fi însoţita de copie după ultima factura emisa de tipografia care tipăreşte ziarul sau documente justificative de la principalii distribuitori (se va scadea returul).
-declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca la elaborarea ofertei s-a tinut cont de respectarea conditiilor de munca si a normelor de protectia muncii.

20. Durata de valabilitate a ofertelor: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor;

21. Criteriul de atribuire al contractului: “pretul cel mai scazut”.

 Documentaţia de atribuire

Primăria Municipiului Suceava
Serviciul Administrativ
Nr 10695/31.03.2009
 

Primar,
Ion Lungu
Director Executiv,
Elisabeta Văideanu

 
Referat de oportunitate
 
            În vederea respectării prevederilor legii 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, art3 lit.e), legii 544/2001, privind liberul acces la informaţiilor de interes public- art5, legii 215/2001 a administraţiei publice locale , republicare – art.39, alin 6. considerăm oportună încheierea unor  contracte de servicii de publicitate media prin presa scrisa locală, centrala, presă electronică şi publicitate media audio-vizuală - Cod CPV: 79341000-6, pentru anul 2009.
            Considerăm că în acest fel se realizează în timp util şi la un nivel reprezentativ consultarea cetăţenilor şi a asociaţiilor legal constituite în procesul de elaborare a proiectelor de acte normative, se poate dezvolta participarea activă a cetăţenilor la luarea deciziilor administrative şi în procesul de elaborare a proiectelor de acte normative, se poate informa opinia publică asupra activităţilor desfăşurate de Primăria Municipiului Suceava şi Consiliul Local.
            Prin păstrarea contactului permanent cu comunitatea şi prin respectarea obligaţiei de transparenţă se urmăreşte creşterea gradului de responsabilitate atât din partea cetăţenilor cât şi din partea administraţiei locale, creşterea gradului de informare al cetăţenilor privind activităţile desfăşurate de către Consiliul Local şi Primăria Municipiului Suceava precum şi promovarea imaginii municipiului.
            Faţă de cele menţionate, rugăm dispuneţi.
 
Şef Serviciu Administrativ,

Vasile Moscal

Inchide